حجم مبادلات ایران و عراق با احتساب ترانزیت و گردشگری ۱۲ میلیارد دلار است
 
درباره وبلاگ


مناقصات,مناقصات شهرداری,مناقصه,مناقصات ملی,اسناد مناقصه شرکت,اسناد مناقصات,مزایدات خودرو,استعلام بها,مناقصات امروز روزنامه,مزایده ضایعات راه آهن



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





سایت مناقصات ایران تندر
مناقصات,مناقصات شهرداری,مناقصه,مناقصات ملی,اسناد مناقصه شرکت,اسناد مناقصات,مزایدات خودرو,استعلام بها,مناقصات امروز روزنامه,مزایده ضایعات راه آهن

وزیر اقتصادعصر روز شنبه این سخنان را پس از مذاکره ۱۰۰ دقیقه ای با همتای عراقی خود ایراد کرد، افزود: در این جلسه روابط جاری و اقتصادی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و درباره برخی مشکلات و محدودیت ها در روابط تجاری و مبادلات بانکی و سرمایه گذاری صحبت کردیم و راه حل هایی برای حل آن ها ارائه شد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه حجم مبادلات ایران و عراق با احتساب ترانزیت و گردشگری ۱۲ میلیارد دلار است، گفت: امکان رساندن این رقم به ۲۰ میلیارد دلار به سادگی ممکن بوده و در آینده نزدیک به این هدف خواهیم رسید.

به گزارش تسنیم، عصر روز شنبه که این سخنان را پس از مذاکره ۱۰۰ دقیقه ای با همتای عراقی خود ایراد کرد، افزود: در این جلسه روابط جاری و اقتصادی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و درباره برخی مشکلات و محدودیت ها در روابط تجاری و مبادلات بانکی و سرمایه گذاری صحبت کردیم و راه حل هایی برای حل آن ها ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این مذاکرات درباره سه موافقتنامه پایه ای همکاری های گمرکی، اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و سرمایه گذاری خارجی بحث شد، افزود: فردا (یکشنبه) بخشی از این اسناد به امضا خواهد رسید.

طیب نیا با بیان اینکه مذاکراتی میان بانک های مرکزی دو کشور صورت گرفته است، گفت: در جلسه روز شنبه تأکید شد که این مذاکرات ادامه یابد و در آینده نزدیک عملیاتی شود.

در این دیدار هوشیار زیباری وزیر دارایی عراق نیز ضمن ابراز خوشنودی از سفر به تهران و دیدار با همتای ایرانی خود گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف اقتصادی از جمله سرمایه گذاری و تسهیل در مبادلات تجاری بحث شد و همچنین امکانات همکاری های دو کشور را برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی بررسی کردیم.

طیب نیا گفت: امیدواریم این سفر نتایج عملی در جهت توسعه روابط دو جانبه ایران و عراق داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب